Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες εντός 7 ημερών από την παραλαβή (DOA 7 ημερών) και να ζητήσεις αντικατάσταση στις παρακάτω περιπτώσεις:
Παραλαβή λανθασμένων προϊόντων (άλλα από αυτά της παραγγελίας)
Προϊόντα με αισθητικά προβλήματα
Ελαττωματικά προϊόντα κατά την πρώτη χρήση
Τα προϊόντα ενδέχεται να διαφέρουν από τις φωτογραφίες της συσκευασίας ή από τις περιγραφές τους.
Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι εξολοκλήρου υπεύθυνος για τον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο της παραγγελίας του κατά τη παραλαβή, καθώς μετά την υπογραφή στον μεταφορέα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν αναγνωρίζει οποιαδήποτε φθορά. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, παρακαλούμε όπως έρθετε σε άμεση επικοινωνία μαζί μας πριν υπογράψετε το σχετικό παραστατικό της μεταφορικής εταιρείας.
Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας και δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς που προέκυψαν για την υπόθεση του.
Εάν λάβεις προϊόν το οποίο έχει διαφορές συγκριτικά με την περιγραφή του κατά την αγορά στην ιστοσελίδα μας, θα πρέπει να ενημερώσεις την εταιρία ΠΡΙΝ από τη χρήση του.
Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.
Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εάν δεν επιθυμείς αντικατάσταση του προϊόντος, αλλά σε αυτή την περίπτωση δικαιούσαι μόνο την αξία του προϊόντος – και όχι οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την αρχική παράδοση του προϊόντος σε εσένα.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος αιτιολογημένα να αρνηθεί την εκτέλεση παραγγελίας/πώλησης και του δικαιώματος να εκτελέσει την παραγγελία με επιφύλαξη προκαταβολής του συνολικού τιμήματος πριν την αποστολή της παραγγελίας.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Έχεις το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσεις την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος σου.
Προϋποθέσεις για το δικαίωμα υπαναχώρησης :
Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σου για επιστροφή.
Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν στην ΕΔΡΑ της εταιρίας αποκλειστικά με δική του ευθύνη. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος.
Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και λειτουργίας των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης και ο πελάτης πρέπει να αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση προϊόντων με Δωρεάν μεταφορικά το πόσο που θα αφαιρείται είναι ανάλογο του βάρους του προϊόντος.
Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου (εκτός των ΕΛΤΑ).
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές.
Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται προϊόντα ένδυσης (εσώρουχα, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν κλπ), καθώς και λευκά είδη (μαξιλάρια, πετσέτες, σεντόνια, παπλωματοθήκες). Επιπλέον είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, συσκευές καθαρισμού ή περιποίησης προσώπου και σώματος, κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, σκουλαρίκια, συσκευές μασάζ, ζώνες και βερμούδες αδυνατίσματος, ακουστικά κλπ., καθώς και τα επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.
Δεν δικαιούσθε υπαναχώρηση στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου (λογισμικό) μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο.
Για να ξεκινήσει η διαδικασία της επιστροφής, θα πρέπει να ενημερώσεις γραπτώς την εταιρία στο emailsales@diaper.gr και να κάνεις γνωστό το αίτημα σου για υπαναχώρηση.
Θα πρέπει επίσης να συμπληρώσεις την ειδική φόρμα που βρήκες στο δέμα σου κατά την παραλαβή, και να τη συμπεριλάβεις στην επιστροφή σου, συμπληρωμένο με όλα τα απαραίτητα πεδία που απαιτούνται.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου μας.